Yeea

Blev precis ytterst lycklig, mina pengar har äntligen kommit gyttt!! nu kan jag slösa lite d var läängesen:p ehhm, vet ni vad jag har gjort nu mitt i natten eller?
Tvätttat kläder och grejer, tvättstugan blev inte ledig förräns vid 12 ikväll fick ju fan städdamp typ så ja började dammsuga o plocka undan massa grejer diska osv sen gick jag ner o stoppade i kläderna var lite nervös för det e allra första gången jag tvättar kläder höhö ^^, ringde mamma behövde hjälp, skickade till och med mms till henne för att hon skulle förklara vilket hål tvättmedlet och sköljmedlet skulle i :) mami is best <3

nu e inte jag bakfull längre nu ee jag faktist ganska trött! Har precis ätit nudlar (as usual) men fan vad gott det är, var as sugen på pannkakor innan men jag pallade fan inte, får fixa dt i helgen ist. elr så väntar jag till Brunchen på lördag då jag Nadja o Anita ska bruuncha , :) smarrigt!

om man skulle ta o sova lite?
skola imon men det är bara två timmar så det kmr ju gå fort, kanske blir en runda in till stan;)

godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback