trött onsdag

cha cha
sitter här med varm choklad och saltapinnar, ska börja plugga lite kan d bli bättre? (jo - pluggandet)
Haha men måste..
Igår solade jag här på campus för första gången , fyfan vilket bra solarium.. ett sånt stå upp solarium ni vet? Det är dubbelt så starka lampor i det än ett vanligt så man behöver inte sola mer än 4-6 minuter för att märka skillnad... jag känner av i ansiktet idag att det gör lite ont, undra varför....till och med jag som aldrig bränner mej har bränt mej :o haha som sagt jävligt bra iaf...

Väntar på att klockan ska bli 6 så jag o Jessi kan dra till köpcentret och köpa skoooor ! Jag behöver en mopp och dressing till min kycklingsallad ja ska göra ikväll, smarr!

hörs sen.
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback