trött

fyfan vad jag är seg! Somnade vid 4imorse och nu sitter jag i skolan med min fältgrupp och gör vårt grupparbete......... gooosh!,
Ja juste vid 5 imorse så hör jag skrik utanför min läghenhet jag kollar ut och det sitter 2 fullllaaa killar som fan men dem sitter typ flera meter ifrån varann o gapar, sen hör man en tjej öppna ett fönster o ba HÅLLLLLL KÄFT o en av dem svarar HÅL CCCAFTÖN ? YOU WANNA COME AND FIGHT ??
HAHAHAHA ja dog av skratt, men jag var så trött så jag deckade igen,

men fick gå upp vid 9 imorse. Det är fett cp varmt i bibblan ja dör kan int andas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har tvättid ikväll, och efter vårt arbete måste jag handla mat

FAN VAD TÖRSTIG JAG ÄR !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback