Soligt

Kan börja med att berätta att jag har sökt in till PoPo nu igen , får se om jag behöver komplettera nåt för iår:)!!
Vet inte ens om jag behöver gå på min synundersökning imon ? Hoppas jag får mejl av dem idag.

Ska åka till Växjö ikväll ta med mej lite saker, aså min mamma är för underbar.. vi har liksom små tjafsat lite och idag när jag gick upp så ba stod det en väska med massa grejer i.. o ja ba till pappa vad är detta? han ba mamma har packat ner massa grejer som du behöver ja ba ooh.. <3 pusspusspuss på mamma!! och min käre far !

Nehää nu måste jag ju fan duscha måste hinna in till Gislaved idag med innan jag åker , måste köpa lite grejer och lämna tillbaks pappas glasögon ^^,

C yaaaaa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback