monday

helo my friends. Nu har jag precis kommit hem från Jessi haft vinkväll + anita ! haha vilken underbar början på veckan ;D jag o Jessi dog av skratt, "hennes bil skulle gå sönder på motorvägen o så ba ramlar hon ner oo så får hon springa igång den som  Fred Flinstone "! aahh fyfan vad vi skrattade men iaf var ute och gick innan skulle gå rundan här i skogen på campus blev vääldigt lååång sådan , ja var högt uppe i ett berg typ såå ba ser ja heela campus o ba O M G jag har gått vilse hur ska ja hitta dit vad ska ja göra? smsar anita hon ba skrattar... hahaha men sen gick jag längre ner oo såå var d ju vägen till campus liksom dooh, ah men iaf såå bjuder dem mej på vin (och jag precis vart as duktig) men det tackar man ju int nej till.... alkis på heltid oj aaaa.

tur att vi inte har någon föreläsning imon , ingen lång iaf har lektion mellan 1-3 men vi behöver inte komma om vi inte fattar uppgiften som vi snart ska lämna in... kanske drar dit första timmen sen ska vi vidare mot stan för att undersöka "västern"

nu ska ja ta mej ett glas vin till sen får jag se vad jag gör:D

Have a nice night!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback