MAAXXXAD FREDAG !

Igår var min första skoldag! bra klass, sköna tjejer :)..
sen åkte jag o Issa in till stan och shoppade lite åt god thai buffe , o sen vidare till vmo för att shoppa lite mer tänkte vi, tog en fika där oo sen ba bestämde vi oss för att åka till Borås..nästan från ingenstans!
skyndar oss hem duscha smink osv sen tåget.   Förfestade hos M , massa dudes och fett bra musik + massa stampande i golvet !!!!!!!!!!!! CRAAAAAAZY .
åkte in till Gbg för att daansa av oss , blev Trädgår'n .. fan va folk var konstiga , helt jävla hungriga uuuushh o jag blev helt arg haha .. minns inte när jag hade såå retard kul sist!  Nåt vi definitivt ska göra om iaf:D



Nu sitter jag och ska börja sminka mej, blir utgång ikv igen.. men vetej riktigt ! Parken elr sigges?
förfest snart iaf:) men denna kväll kommer inte bli som igår. 
 
Har packat endel idag med, 3 stoooora väskor med bara kläder i .. och fortfarande står min garederob PROPPfull, rensade garderoben men naae..


HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback