Home sweet home

ligger hemma i Gnosjö i min säng, saknat mitt rum!!
Hade skola till kl 3 idag egentligen men han släppte oss typ 50 min tidigare ganska awesome, sen kom pappsi o hämtade mej, åt världens smarrigaste kycklingsallad idag med muuummöö.

När jag kom hem stod Kevin och väntade på mej i trappan han ba ville kramas kramas ooo kramas ännu mer, jävla gullunge , finns ingen lika underbar som han.
Åt middag hemma hos Dahos föräldrar och nu har jag o Amela kollat på en film,
har saknat henne massor med,
Jag är jättetrött, förstår inte ? sovit som fan juu. Sov till klockan 9 på kvällen igår gick upp och åt sen decka jag igen, gick upp kl 9 imorse haha :) men skönt oo sova iaf, imon lär jag verkligen få sooova ut om inte lilla Kevo kommer in och väcker mej,

Nehää nu ska ja nana ,
Puss o kram Natttii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback