hay

kom nyss hem har vart ute en runda gick först till Anita inte träffat henne sen förra veckan nångång.. hum, sen hörde Nadja av sej och hon har med kommit tillbaks hit så fick gå en runda till henne o praaaata ute lite :b
och hemma hos Nadja så händer det, det jag väntat på heeeeela dagen... mobilen vibbar ,
say my name say my name! Hahah

sitter iaf och äter min kycklingsallad har inte ätit nå mer förutom det i stan idag med tjejerna,
så det är faktist okej att äta nu såhär sent om man vart ute hela dan gått fram o tbx:b

fick världens skummaste kommentar på mitt förra inlägg
HAHA vadå HON !? förklara .. !?

Lite bilder från fre/lör






haha whaat såg jag egentligen... Anita ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

ville driva med dig om att jag kanske var en tjej!;D men men! fin bild på ditt nya inlägg=)

2010-09-27 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback