GutenAfton

chacha , sitter här nu och äör inte alls sugen på att gå ut, men jag ska jag måste jag vill!:@ tänker inte sitta här i min ensamhet, gårdagen var kanon! och idag med fraaaaaaaaam till klockan 8 typ då flippa dt, o nu vill jag bara döda en person :) uuuhh , jag vet att du inte e värd ett skit gummsi men jag kan inte låta bli för du är så äcklig inte minst sagt FUL jag hoppas ionte du har börjat tro dej nu när du alltid velat ta självmord typ haha ,

nemen vet ni vad, nu ska ja ner till Nadja och ha skiiiitkuuuuuul,
;) och med det menar jag AAAAAAAAAAAAALL IN !

så fuckyou hejdå,gonatt


Kommentarer
Postat av: Duvet

Du vet att All in inte riktigt finns eller funkar om inte jag är där. Bara jag är all in och du älskar det och tänker på mig varje dag så skippa skitsnacket på din blogg och var någon gång ärlig mot dig själva lilla söta bloggarn.



Puss

2010-09-28 @ 03:22:46
Postat av: jag

haha "okej" ar ;)

2010-09-28 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback