Ensamt

Tjolahopp!
Ligger och försöker plugga lite, men tkr allt är så himla svårt har hemtänta och det ska va inne om 3 veckor krångligaste ever, haaha .

Igår var hela klassen ute , förfest hos en tjej i klassen :) sen gick alla tillsammans till Sivans vi tog över dansgolvet o ba ägde fett ;p
Sen fick jag med mej Sarah hem haha vi hade riktigt skoj, träffade min granne RIKTIGT läcker !  men jävla va vi drev med honom, han var ju helt nervös, sen dog vi av skrattttt kunde fan inte sova för varje gång jag tänkte på honom börja ja skratta , o det bästa var att jag ba " kul att se dej, eller jag menar träffas" å så gick ja in o sarah var kvar där ute o hon hörde hur mkt ja skrattade så börja hon me skratta o smmällde igen dörren ajaa sjukt var d iaf:D sjuuuukt roligt!!!!!!!!!! 

wanna saaay aaaaaaaaaaah !

och Anita var sjukt rolig , ja sa att ja inte vill träffa någon om han inte var polis så hon gick runt o frågade folk om dem var poliser,  "e du polis" hon vill ha en polis , "  haha knääppis :)

fyfan vilken bakfylla jag har haft idag, har sovit till kl 9 iikväll, o nu e den äntligen borta !  Skolan börjar kl 10 imon, och fyfan vad ensam jag känner mej just nu vill hem till min familj , syrran  och dem har också kommit vill träffa deeeeeeem !

men pappa kommer och hämtar mej diiirrrekt efter skolan:) I love em ,

nu ska ja försöka studa liiiite

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback