ångest elr nåt!?

Gick ut vid 00.00 igår, fan vilken kö in de var till stallarna :s men iaf vi hade skitkul och vi blev fotade som fan haha efter d så gick vi hemåt, o det var himla kul,( varför e det alltid så kul efteråt när man e påväg hem?) Jag jävlades massa med några killar dem måste tyckt ja var helknäpp :b
Jag o Nadzz köpte en kebabtallrik och satt i hennes trappuppgång och åt ! sen kom d en jobbig indier elr va fan han var o vägrade GÅ! vi försökte med allt, hahha .

När jag kom hem kändes det tomt, helt jävla tungt ! Men jag somnade iaf efter ett tag, men fick inte så mycket sömn hade mardömmar och vaknade av mobilen flera ggr,

Nu sitter jag och väntar på att Adisa ska komma hit , ska mysa med henne . hon får vara min lilla nallebjörn idag ^^,

äta lite mat ? aaa..
ska värma min speciality som anita tkr ser ÄCKLIGT ut !!!



hur smarrigt e int det liksom!?
jag älskar iaf pastarätter mmmmmmmmmmh så gott!!
Ibland vill jag liksom ba flytta ner till Italien, enbart för maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback