Allt är bara så bra

Ska börja plugga i Växjö , sociologi! än så länge iaf , ska ju ändå försöka komma in på polishögskolan under tiden jag studerar, fixat lägenhet också iallafall fram till Januari , sen får jag byta:) allt ba gick som på rääääls.

Träffade Sally runt 11 på förmiddan igår berättade för henne att jag kommit in på skolan o att jag måste åka dit på introduktionsmöte (trodde jag) , o vi ba bestämde oss för att åka till Växjö, åker hem hämtar pengar och Amela som typ låg o sooov vi ba KOM IGEN vi måste åka det börjar vid 1 !! o kl var typ halv 12 när vi åkte.. tog mej knappt 40-50 minuter att komma dit hahah : )
När vi kommer dit e vi helt förvirrade....eh, vart ska vi? Sen kom jag på att mötet var 30e inte 31a så vi åkte dit helt i onödan egentligen , så vi gick runt kollade lite åkte in till stan ...jävla har ju alla affärer! SOFT, åt på mc D sen åkte vi tillbaka till Campus för att jag kolla på min lägenhet det var mycket fint, helt perfekt:)!!

Påvägen hem stannade vi i Vmo , ja köpte lite skolgrejer som jag behöver..känns helt skumt att börja plugga igen aså,  o hemma  öppnade vi en vin flaska för att fira:) sen kom Sosso på besök en snabbis hon åker till sthlm idag och imon åker hon till AUSTRALIEN och ska vara borta 8 månader liksom............. :p men sen kommer hon till Växjö o börja plugga med mej:D:D

Idag har jag fixat med massa papper , telefonsamtal och mejl! gosh , vad mycket man måste göra kan man inte bara få komma till skolan sitta vid skolbänken o sen e allt klart!
Blir iallafall att flytta ner på söndag:) mycket spännande!!!


Kan berätta lite om helgen med, i fredags bestämde jag o Jaana oss för att partaja. Åkte till vmo på förfest hos en brud o vi blev massa chicks^^, sen en annan förferre hos ett par killar där var d massa killar !! haha :)  men iiaf, gick till Harrys för att fortsätta festandet blev en del deep talk hit o dit lite crazy talk  på det med. men sjukt rolig kväll iaf!

Lördan , blev det förfest med Amela Isabella o Katarina i Hillerstorp, riktigt sköööna brudar! vi hade grymt skoj ;) haha

Träffade Sead med, var lääääängesen vi sågs , och vi hade också skitkul!!

Men nu måste jag klä på mej, sitter och fryser! Höra med Issa om vi ska ut o gå snart för jag bööörja bli trött och vill kolla på nån mysig film och äta popcorn:)!!

Peeeeeeeace.

Life is grejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback