Shaaaaaa

så skönt jag sovit inatt , men telejäveln ringde flera ggr PALLA ringa klockan 6 på morgonen such an idiiiieet haha jag gick iaf upp strax innan 12 blev ingen lektion för mej första timmen inte andra omgången heller för nu sitter jag hemma och latar mej har städat lite ,
iaf lunchade med tjejerna kycklingsallad som vanligt.. men dt ju så jäkla gööeet!
Har dessutom små tjafsat med ett arsle på sms också haha så mobbat ! ja meeeeeeenar haallöö , väx upp dude..

whatever nu , ska snart till bibbland träffa min krim grupp och plugga lite ,
fick samtal av polisen igår med mh trevligt trevligt att det snart e över.

Ikväll ska vi på booooooxning !!!!!
mm--hhhmmmm , ska agga på Anita haha stackarn... :b


Wha-Wha-What did you say,
Oh, you're breaking up on me
Sorry, I cannot hear you
I'm kinda busy.


;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback