menhej!

 vad jag har hunnit med m mycket idag,
bakfylla , disk , solning , städat lgh och duschat :b
Igår var vi och tränade , indoor walking blev dt fyyfan säger jag bara.. haha ikväll blire ingen träning ja o anita ska in till stan runt 5 köpa lite grejer och sen...........(a) lalal rrlalala ,  Nadz skickade nyss sms och hon har gjort korv stroganoff mmmmmmmmmums så nu ska ja fixa mej och sen ner till henne och äta mat tänkte jag fan vad hungrig jag blev ,

Efter träningen igår, bestämde jag o sara oss väldigt sent för en utekväll !
Men fan vad vi hade roligt, haha mycket folk som fan ute på en tisdag? hmm..
galet galet ,

nehä nu ska ja föna håret makeup kläder och sen ska ja vidare
 Xo Xo



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym tränar ni på?

2010-10-06 @ 23:27:16
Postat av: Anonym

It Fitness !

2010-10-07 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback