meeeeenheeejj

Pallade inte uppdatera igår, var för tröttt och sliten haha
Lördagen var speciell , förfest med tjejerna sen blev d sivans träffa massa bra folk som vaaaanligt..,
efterfesten var cp typ :O :b
Ja kom hem på morgonen igår fortf påverkad? Kom på att jag hade tvättid så ja ba sprang hem hahah sen kom Milena numera kallad för (JASÅ) HAHA  vi satt o tjöta o lite ångest men sen kom vi fram till att d inte var så farligt egentligen.. och att allt var som d skulle :p)

Sedan ladda vi ner en film , the tortured helt psycho satt nervös genom hela filmen typ.
Lätt värd att se !

Idag var jag i skolan träffade gruppen vi fick ihop några sidor på arbetet skönt dt:)
Sen var jag nere och kollade lgh, och jag fick en lägenhet diiiiiiiiiiiiirekt:D:D känns så jävla skönt,
hade kunnat flytta in 1nov redan men jag har redan betalat hyran för denna , så ja flyttar 1 dec!!!!!!!!
vill verkligen inreda o sånt , syrran och Daho har redan köpt en stooooor tv till mej :D:D

Jag o Sara gick på stan en runda med , nu väntar jag på att hon ska komma så vi kan dra o gymma sen stooorhandla typ! :D

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback