kul tv

Heeeeeej!

Vilken bra helg jag har haft, vi stannade i Malmö och köpte träningskläder till mej hihi
sen åkte vi vidare till the Cehic family , min lilla Kevin har blivit stoooooooooooor "!!!!!!!
fan jävla mys, ja älskar honom så hårt!

Träffade Mirri sen , åkte handlade på system sen blev d lite förfest hos syrran med dem, blev nästan för mycket bara där =s ibland slår det aså.. Tog bussen in till Malmö festade inne på Deep , träffa massa folk och en massa jäger+redbull = ALDRIG mer , fan vilken bakfylla ja hade hela lördan haha sov till kl sex på kvällen .
sen vare upp hoppa duschen , Malmö igen men lite middag o såå :) myspys!

påväg hem till Växjö idag stanna vi på Mc D i typ Ljungby.. ångesten tog över, så jag var tvungen att sätta på mig mina nya träningskläder och dra till gymmet köra ett pass för mej själv:p
nu sitter jag i soffan och ska plugga lite tänkte jag..Vet inte hur d blir med skolan imon..nödvändigt elr ej?
får väl bero på om ja vaknar : ) jaja ..


hittade lite bilder på kameran som ja glömt bort heeelt... haha







En tisdag natt / utekväll / ja o nikki  haha







Lite Nadja



och lite sara


Kommentarer
Postat av: anita

tjejen som dricker jäger redbull ;) hmm otkud ti ta idea ? :D HAHA

2010-10-10 @ 23:33:23
Postat av: jag

hahaha eehm.. ne pitaj me , inte min ide haha

2010-10-10 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback