I miss you!

Fick idag ett brev av min allra bästa och saknade vän !, sitter och tänker på dej och våra dagar som vi hade jag är glad för att jag har dej vid min sida no matter what, och jag finns alltid här för dej för du o jag har alltid varit som ett, även om det är  längesen vi gjorde slut så tänker jag på dej och jag ska snart komma och träffa dej.

här e lite bilder på mej o Airi från våra bästa dagar!
Har aldrig varit lyckligare än när ja var med dej, och jag är glad
att vi än idag har en så bra relation efter allt. <3
har en miljon bilder men här e ett par :)
Allt börja med att vi var fiender, sen blev vi vänner, sen bästa vänner och sen blev vi kära och vi är varandras första kärlek och det är den man alltid kommer ha med sig och minnas!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback