HEJ

kom nyss hem från stan vi har vart o kollat på Paranormal Activity 2 som ni säkert redan veeeet . hahaha men vi höll på dö typ 2-3 ggr under filmen hjärtattack o sånt mjaa , hela bion skrek !  (intejag) hahaha!!
Men d var mys, vi ska se nya SAW 3D nästa vecka med verkar riktigt grrryyym dååå kmr ja nog skrika,
iaf ni som är lätt skrämda ska inte se nån av filmerna ja rekommenderar dem men inte till er svagisar ^^,
TYP ANITA ! muhahaha


Men ja vad har jag gjort tidigare idag? gick upp runt 12 , gick till skolan pluggade med gruppen , sen drog vi gymmet direkt o var där en timma : )

o efter d hem duscha fixa iordning, sen ner till Sara the babe hade lagat tacos till oss så jävla smarrigt !!!!
sen filmen

och nu sitter jag här vill också ut, hela huset dunkar av musik: (
men men nästa vecka så kmr d dunka ännu mer , fårse hur elr om jag kommer kunna somna inatt!!!!!!!
craaaaaaazy kmr inbilla mej massa saker hahaha : )
menmen isåfall skriver jag väl lite här ,

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback