gay

Sitter i Växjö nu igen brudarna stack nyss , vi satt och inte gjort nåt typ jag lagade mat såå halv 12 på nattten till oss men d var smarr!, När jag kom hem innan ringde jag anita hon bjöd mej på vinkväll oo så var d massor med spökeen däär SCAAARY jävla adisa haha : ) mitt lilla djur!

HAHAHAHAHA på tal om spöken..........
Ja o anita kom på att vi skulle skrämma sara när hon kom ut ur hissen , ja tog på mej adisas svarta grudge hår sådär aas långt u know , (hon är på halloween fest)
men iaf... så hör vi att hissen e påväg upp så vi gömmer oss o när hissen öppnas ja ba kröp fram o ba wäääääääääähh , o stackarn blir skit rädd får tårar o grejer HAAHHAHAHHAHAAHAHAHHAHAAHHAHAH vi dooooooooooooooooog. det var fan dagens.

träffade en gammal vän hemma i Gnosjö innan också,
och det är såå läskigt för precis när man tänkt på en människa o typ velat ringa men inte gjort dt såå ba dyker den upp, hur illa är inte det ? blä och URK

faaaaaaaan jag har gjort sönder data hålet som man sätter in högtalare i ni vet?
jäääääääävla hörlurar, tryckte sönder min data i väskan. måste verkligen lämna in den för utan musik kan jag ju fan inte va !?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback