clementin

tja sitter och äter en clementos :D  lite sådär bakfull men inte sååå farligt!
Det var riktigt roligt igår, träffa massa folk ute som man känner hemifrån, Alena bland annat var såå sjukt längesen vi sågs min allra äldsta banrdomsvän <3 :)

Jag har inga bilder, Anita har dem men hon vägrar skicka dem haha så får väl vänta till imon elr ikväll elr nåt sånt..

Nu snart ska ja duscha , för att sedan kommer Adisa och vi ska mysa, ja kanske går bort till kusinen ikväll han har förfest sen ska dem till Sivans får väl se om jag hänger på :o)

jag e hungrig på en keeeeeebabrulle men njaaaaaaae mitt sinne säger NEJ MINELA NEJ ! du får steka ägg istället, kanske lite pytt i panna mmmmmmmmmm gott

och förresten han som jobbar på stallarna som inte jobbade igåår...... grr!
vem får ni inte veta
hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback