chachachachaa

Nu har jag o sara vart skit duktiga och tränat!!!!!!!!!!!
Det är bara vi som tränar i princip vaaaarje dag , :b good girls. Men ska ju hem imon så blir ingen träning imorn, kanske en power walk där i Gnosjö urk! neej va säger jag , jag gillar ju Gnosjö till skillnad från andra ;) haha ja tkr Gnosjö is the shit faktist,  ja har alltid bott där sen jag kom till Sverige (typ) såå don't talk shit about G - lake !

Jag har stekt ägg och ska äta det tillsammans me knäckebröd o makrillfile :p iiiiiiiim lovin it !


fyfaan jag har haft med alldeles för många lögnare att göra och jag orkar inte med fler,
folk som bestämmer sej för en sak sen baaa ändrar dem sej med en jäääääääääävla
 massa undanfuckinflykter !  haaaaaaaaaaaaaaatar ett stort jävla  -------------------------




Nu kanske ja ska sminka mej lite , för vem vet vad jag hittar på ikväll:D
inte du iallafall !


hejdå

Kommentarer
Postat av: anita pita

snyyyyygging!

2010-10-19 @ 21:23:32
Postat av: jag

du e snygg baby;)

2010-10-20 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback