chaaaau

chacha bloggen (fan va töntigt) hahah
wzup , jag är hemma i Gnosjö sitter och pratar med med mamsi o papsi + tar en bärs;) hahaa I knew it "ska vi ta en öle!" Ojaaaaaaaaaaaa , först lite fundersam men what the fuck!!!!! haha :b

Så vad har jag gjort idag.. skola , pallade bara till 12 sen stack ja hem o hade d mysit istället ;)
sen träning, core ...imon kmr ja ha världens träningsvärk i rygg o mage

jag äääääääälskar riskakor!  jammsi,
imon åker vi till trelleborg/malmö kevin kevin kevin kevin amela o daho:D:D daho fyller år idag, så vi firar imon ska bli naaahhhjs , och så ska ja träffa Mirela vi ska ut o göra malmö osäkert;)


men nu... ska ja dricka min kalla öl och ba njuta
peace out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback