Still in the G Lake

Kul att jag har läsare även om jag inte uppdaterar:)
Jaha vad händer i mitt liv just nu.. Jag är i Gnosjö hos mamma o pappa , åkte hit i lördags kände ba för att åka hem och överraska dem typ, o det kan jag säga att dem verkligen blev!!
Vi var hos kusinerna åt middag sen åkte jag iväg och gjorde andra mys saker ,

Jag sov ut i söndags fan va skönt att sova i sin säng hemma !!
Träffade tjejerna en stund, sen var zazz här o åt grah med mej haha pratade lite skit me mamma.

Idag har jag inte gjort allt för mycket sov till klockan typ 1 idag med, galet!!
pratar me kevin i tele nu , ja ba heeej kevin det ee kekka (faster) oo han ba KEKKA minjjeja typ haha
sööööööööööööööööööt <3<3<3
fan vad jag saknar han.
Dags för ett besök snart känner jag,

nu ska ja klä på mej o vänta på att nåt ska hända !

peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback