skit

jäääävla idiot hur mycket har den att tvätta egentligen!?  har haft maskinerna sen halv 8 ikväll oooooooh. jag åkte hem till växjö igår från gnosjö för att jag trodde jag skulle tvätta kläder haha men ja hade visst bokat upp mej ii måndags! Smart.
Annars hade jag stannat i Gnosjö till idag, dels för att vara med mamma och pappa äta god mat o umgås och sen också för att jag umgåtts i en vecka med en kan man kalla det för " en före detta bästa vän" ? känns så surt att ba lämna det och dra jag hatar GOODBYES !!! Jag är känslig och blir extra känslig när d handlar om att åka ifrån dem man tkr om.
Ja kommer säkert skriva igen haha kommer inte kunna sova , inte än på ett tag iaf..














COOOOOOOOOOOOOLING
hahahaah"!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du köpt din jacka? :)

2010-11-19 @ 00:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback