saw 3D

yoo! jävla trött jag är , sova snart oooja .. sova bort hela dagen imorgon typ.
Nadjas fest igår... jaa minnesvärd;) haha alla var aalldeles för mkt !! vissa decka MÅNGA spydde några bråkade.... haha ahh som sagt ångesten tar över lite sådär ibland , men fick iaf fram saker o ting vilket är bra:)
nu äre bara släppa det and go an ,

Idag har vart en helvetes dag också bakfull hela dan/kvällen , var å käkade på stan trodde jag skulle somna medans ja åt fyfan!
Nu ikväll har vi vart på bio SAW 3D den var okej faktist , mycket blod ja blev lite rädd men bara för ljudefftekterna^^,  ja satt mer o tog på mina ben varje gång nån dog i filmen för d var så jävla otäckt asså tänk oo bli sådär förföljd o ba vakna upp helt hopplös?

efter filmen fick ja mej ett gott skratt tack vare Denis sjukt skön haha sen  stack ja o anita till sarabalara kollade på "I hennes skor" höll på somna där lite då åå då!

nu dags för sömn!!!


jävla dum kille !

jag saknar mamma och pappa...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback