Myskväll

sitter kollar på PH det var ett tag sen nu,
var borta hos Anita innan smarrig mat liksom.. när sara kom för att hämta mej, (vi skulle träna)
så kunde ja inte resa mej upp av att jag var så trött huvvet höll på sprängas :(
men vi gick iaf bort till gymmet och bokade om vår träff med coachen "fan va lata ni är" HAHA
verkligen inte, ba sjuk!!!!!!!!! jag har fan vart sjuk i veckor nu ju när fan ska det gå över???
men iaf sen gick vi o köpte massa gott istället, så jag sitter här o gottar mej me massa chips dipp osv:p d var så längesen +++++ MASSA te !!!

ska se min nya favvo serie efter paradise "Pretty little liars"
as bra:)


älskar JUDIT reklamen
fan va hon e bäst
VAFÖ DÅDÅÅ VAFO DÅÅDÅÅ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback