It's a game

Hum nu har jag inte skrivt sen i fredags , det har hänt ganska mkt sen dess, men orkar inte dra upp allt :)
Igår låg jag iaf i sängen fram till typ kl 4 elr något helt död var jag!
Gick till Jessi å då bestämde jag mej också för att gå ut o röja på sivans med brudarna haha
stressen tog då över, och jag tvättade kläder. Men fixade mej lite o vi gick till Am för lite förfest, där var vi lite folk sen Sivans :) fan va folk d var ute , o sivans var riktigt roligt vi blev förvånade hehe
blev pannkaks efterfest hos Am haha  smarrigt!

idag försökte ja träna lite men gick inte så bra 
efter ungerfär 40min så kände jag att jag hur sjuk jag var ush
vi har kollat på fotboll me vi hade våra fniss stunder haha

fan jävla nudlar va mätt jag är!
haha lägger upp lite bilder från helgen :)

Fre hos LO , middag










Lördag




















hahahaha anita..







Kommentarer
Postat av: anita

efter 10 shots så..

2010-11-22 @ 00:43:55
Postat av: jessi

fan gör jag på cyklarna egentligen...

2010-11-24 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback