hej svenne

Kom hem från dansen för en liten stund sen , det var faktist skojsigt :) dansa lite hip hop/break top rock grejer vetifan nåt sånt iaf ^^, trevligt folk o sådär .. men d andra ja får höra av killen som lär ut " eyy hur går dt svennen" SAYYYYY WHAAAAAAT ? hahaha pucko :(

påväg hem var d maaaaaasor med folk utanför sivans !
men jag känner inte alls det dära suget längre haha nu vill jag bara sova!!

ska ba hämta min sista tvätt sen plugga lite o sen nana time,
somnade med datan på mej inatt haha

och varje gång det regnar ute tänker jag på min o A's dag när vi sprang genom regnet i stora jävla vattenpölar och ba skrattade åt alla bilar som skvätte vatten , sprang in på second hand o alla ba tittade o log mot oss för vi letade efter paraply !! HAHAH  (det var den enda affären i närheten) :) jäävla vi var heeeelt blöta regnet gjorde nästan ont !

aja men men long time no see


så godnatt mina kära
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback