Händelserik helg

Var nu ett par dagar sen ja bloggade , jag o Sara har ju hittat på massa roligt hemma. I fredags åkte vi tidigt till Ullared + seka o hennes pojkvän.  Vi handlade massa , ingenting kändes typ "onödigt" köpt, men iaf vi var där ett par timmar, påväg hem så hookade vi up med Denis X2 bestämde oss för att vi skulle gå ut i Vmo , blev lite förfest hos mej sen Harrys. vi hade grymt kul:)

Lördan - bakfull som fan!
Åkte till Jkp handla möbler till min lägenhet me mamma o syrran :D:D
ja e så stolt över mina grejer hahah .. vill ba flytta nununununu,
men på ons såå :)))
när vi kom hem stressade vi som fan, medans vi fixa oss försökte vi samtidigt leka me KEVIN han e för underbar aså, ja vet inte hur många ggr ja skrivit det i tidigare inlägg men han är verkligen UNDERBAAAAAAAAAAR !!!
Denis X2 hämta oss å vi åkte tillbaka till Växjö , PARTY N party untz untz , förfesteen hos Anita var grym ,, det var endel paparazzis (vill ha alla bilder) haha

nu hinner jag inte skriva mer , jag måste upp o hoppa iväg till Lo .
D var längesen ja umgicks med henne och det känns som att jag behöver
skratta lite nu :D

höörs sen!!

här e en bild iaf som ja snott hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback