:)

JAAAAAA ADISA du är gryyym <3<3 haha ;)

träningen innan gick bra, det är kuuuuuuul att träna när man ser förändringar ,ja börjar få muskler!!!! hahahaah stod o spände mej innan framför speglarna vid lösvikterna grym e jag HAHAHAH vi var bara 2 st där (annars hade jag aldrig vågat) kollade hela tin så han inte skulle se vad jag höll på med oo så fort ja fick syn på personen igen ja ba började lyfta igen! HAHAA rolig jag e va...

nehä nu ska ja bli seriös igen..
Sara e påväg hit hon har me vart duktig o tränat tss:b o köpt pumpafrön!
vi ska göra fruktsallad o äta frön , kanske bjuda över nån så vi kan öva på vår engelska !!
HAHAHA ....mja bud på dt iaf , märker ju ba när ja skriver på engelska ba öööhmm.. hur var d man sa nu igen?


Jag & du en relation som inte hade nåt stop,
så mycket hopp om oss jag ryser i min kropp.
Så förälskade, vi fick aldrig nog , alla testade men vi höll alltid ihop...


helt okej bra


Laaaaaaaaaater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback