arg

jaha morgonen började inte så bra .. måste skriva av mig lite , jag är så irriterad och jag blir ännu mer ilsken när jag är hungrig ! typ gnällig .. som airi alltid sa gnälla nella!!!
jaa men ibland måste man , om man har anledningar dvs och det hade jag faktist, JAG tkr det.. jag ska inte skriva nåt om vad elr varfö , ja pallar inte . Det är ba vissa människor jag inte vill se ikväll FATTTTAA DET , det hade ni inte heller velat om ni satt i min position! Ni vet inte att varför och det kmr ni inte heller att få veta för jag gillar inte smuts o människor som ljuger hittar på och inte står för saker! Och det e vad detta handlar om  , ni som läser detta ta inte åt er (tjejer) , fattar inte ens vf en människa ska dyka upp när den vet att andra inte vill ha den där ?
WHAAAAAAAAAAAAAAATEVER , jag har damp.
och synd om dej ifall jag flippar ut ikv : ) .
liar liar..

neee nu längtar jag bara efter att få träffa Aisa och prata med henne ,
och jaa jag längtar som fan till ikväll men jag ska se till att d blir en lyckad kväll för min bästa Nadja!!
nu borde ja äta lite vårrullar och ta en kall dusch så denna ilska försvinner lite iaf.

HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback