Ännu en trött dag

Har vart hos Lo nu och pluggat, nästan helt färdigt me tentröven!!!
träffade fransmännen påväg hem..kul haha var för trött för att känna igen dem först:b
jag e sååååååååååååååå trött hela tiden, va e detta, nån trött sjukdom? haha illa...
Har ätit tusen pepparkakor dags att lägga undan dem , men fyfan vad goa dem ee, ska städa nu
ta en dusch o sedan kolla igenom tentan igen,

Sara kommer sen, vi ska kolla på DH ,
kollar på cops nu fan vad dem e grymma . ÄLSKAR hur arga dem e i USA haha :)
det e coolt faktist , de tog massa crackheads så fula e dem , "jag är int hög," jo det e du..."nee det e jag inte, jag fick ett återfalL" MEN HALO dåååå har du ju crackat CRACKIE oooooooooooooh man ba vill sgnskdgnsdkgndg !!!

Bilder från en gammal ferre


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback