WHAT THE FAKK

ooooh jag exploderar snart, så jävlaaaaaaaa lack! Vilken fucking människa, jag svär helt värdelöööös!? Palla sno mitt sim kort för att ettt okänt nummer har ringt mej, eller skickat ett sms? men jag fattar inte hur fan man tänker..jag menar haalo INGEN förutom typ nelly nummer o sånt har okänt när de skickar sms t mobilen man kan ju fan inte spara det nummer? aså jag vet inte jag tkr det e så fuuuucking löjligt och jag skämms för att ens skriva det på min blogg, men jag e tvungen för ahhh ...IJEQ)=#I#=!#)>10901039 IRRITERAD. o klockan e snart 4 på monnen GE MEJ SÖMN motherfucker!

Varje dag sitter jag uppe till 4-5 påå monnen pga dej och sen kan jag inte sova/äta som jag ska !! fyyfan vilket onödigt inlägg jag gör nu.

EN sak som e rolig iaf är att AMELA OCH KEVIN har kommit, precis när jag åkte hem ifrån innan idag såå kom dem , fan har inte hunnit träffa dem än PGA den cp jäveln också!

o jag är också förbannad över att polishögskolan sket sej!! Jag kom o tänka på dt nu för jag blev stoppad av polisen innan första gången...  jag var ett poäng ifrån nästa prov, fan aså hade kunnat börja plugga till polis nu i januari hade kunnat börja förbereda allt nu o shit, men nu får jag VÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTA , och kommer ja inte på kriminologi ska jag inte bli kriminell : ) haha . nej men på riktigt hur fan tänker folk egentligen?

"VARFÖR är det så mycket kriminella i våra samhällen BLABLA"! VAD FAN TROR NI RETAAAARDS
folk har inte jobb, kommer inte in på skolor går ej fullfölja sina drömmar ? jaa .... varför är dt så mkt kriminalitet i våra samhällen idiets? ah ni förstår vad jag menar..


nu ska ja koppla av och sluta vara arg, brrrrrrrrrh...

GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback