wääääcck

gooooooooooodmorgon, nee fyfan kan inte sova mer så jävla typist.. och d var jag som sa till alla jaa kmr inte kunna vakna imon hahah. Vi festade hos G det blev endel folk, och d var skoooj!
Funderar starkt på att gå uppp och packa väskan så jag har d färdigt, fan ingen sol ute nu juuu.

Fick min locktång igåår:D ska prova den imon, hopppppppas den e bra!
Vi var ett par st vid sjön, solade o badade hahaha G brände sej fick vi se på kvällen.. "vaafaan din jävla cocosolja gjorde så jag brände mig" hahaha neehää ..
sen åkte jag o Jaana t gvd o så träfffa vi honom... nu har jag verkligen insett att jag inte vill mer det är skönt som fan. jag var helt osäker på hur jag skulle reagera och allt det dära, men d lugnt and I feel good about it.

NU tycker jag aaaaaaaaallla ska vakna så vi kan åka till Öland !! föhelvede
ska bli skiit kul,verkligen: )


Glad Midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback