such a retard.

Hade bärs kväll hos G igår , vi flippade till massa musik och skrattade som fan. tänk att vissa människor kan få en att ba glömma allllt d negativa, d ba sjukt fint att umgås med dem.

När jag är påväg hem så ringer telefonen jag kollar och det e ett retard som ringer, höll på så ett par ggr när jag skulle sova med men orkar inte med crap, så vaknar jag kl 9 imorse av att jag får sms av samma fucking retard, " glöm att jag ringde,jag var skitfull vet inte va ja fick för mej" BA GEEEEEEEE FAN I MEJ , shit mannen hur svårt är det ? Jag är allt det du inte vill ha liksom : ) 

fick ett brev från poliz innan, ska på rättegång snart (vittne) angår inte mej egentligen, men dyker jag inte upp får ja paya 2tusen. så lika bra åka dit och berätta sin historia. Vad man vet o inte vet,

ska ner o borsta tänderna nu har ju tandläkar tid idag.
sen får jag se vad som händer under dagen : )


ooh drömde om den dära snygga killen inatt. mmmmmmmmmmhm!
d var gulligt haha

hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback