soliga dagar

haalo mina kära vänner, har vart mkt dålig på skriva ( som vanligt ) haha I know.. men anledningen till dt denna gången är att jag knappt suttit vid datorn har legat i sängen mesta dels av veckan, magförgitad javisst! fyfan vad Illllllllllllllla. har nog aldrig vart med om värre smärtor in my stomach!!!!! Men har blivit mkt bättre nu,

förutom dt har jag solat, brännt min panna dock, haha..
var på massage igår MMMMMMMMMMMMMMH så skönt d var.

Just nu sitter jag o funderar på vad jag ska göra ikväll, vet att många ska till atorp men är ja sugen på dt? Ikke.
Så vad blire... sitter o dricker vin o äter jordgubbar nu iallafall.. : )

Grattis till alla studenter förresten, fan vad jag vill göra om dt när jag hör skrik och ser bilder hahaha
vi som gick ut 08 hade nog bästa studenten ;)



C ya. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback