Shooo

Vaknade kl 10 idag av att solen ropade på mej, (haha) men låg kvar i sängen för jag tyckte d var lite för kallt att gå ut och sola, men gick upp vid 11 tog fram solstolar och messade sally frågade om hon ville vara med ^^, vi låg och stheeekte till kl 5 elr nåt? Sedan gick vi till shell för att hämta ut min parfym och mitt smink, Sally handlade ringar på Puss mkt fina!

Åkte en runda till vmo och Ss, men åkte hem ganska fort. Orka inte med kallabalik, träffade Aisa och Alec på några cigg, pratade ut och sen gick jag hem.

Sitter i köket och äter nudlar och jag är skiiit trött. Kommer somna ganska gott inatt : )
Imon ska dt bli regn sägs det.. Hoppas inte,  återstår väl o se

Sov gott.
Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback