Rubrik.

Emelie ååkte hem för en stund sen, var mkt trevligt att träffa henne. Jäävlar vilket underbart år hon ha haft !! Har vart ute och gått en runda med min gamla nyfunna vän (elr heter dt så) haha blev en jävla lång runda iaf, och nu e jag helt pigg.
Var skit sugen på åka till Trelleborg idag, men fullt på tågen + de kunde inte hämta mej i malmö=( så blir inte skåne inte än men kanske helgen, vet inte hur dem firar midsommar där ? haha ska skicka sms till Mirela nu på en gång och kolla vad hon ska göra.

Jag kom på att jag har tid hos tandläkaren imorgon, jävlar d hade jag ju glömt helt!
Ohh jag vill så gääärna börja plugga nu ju , tkr dem kan skynda på med sina svar till oss som har sökt :P

nehä nu har jag inget mer o säga:)

Puuuzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback