RegnRegn

Jag fick som jag ville igår, no sun only rain! haha jäävla men idag hoppades jag ju på sol men dt blev ännu mer regn istället. Sitter och äter vattenmelon och undrar varför inte Desperate Housewifes sänds, vare sista avsnittet förra veckan  `?

Var i Vmo idag med famo, efter sjukhus besöket så var vi i stan o shoppade.. slösa slösa det e d bästa som finns (not) men d blev massa slösa pengar för mej idag igen, byxor,klänning,solbrillor,smycken,skor,flipflops,underkläder.. oo vad dt nu var mer?

Ska packa väskan och åka in till gvd för att sedan åka vidare till skåne imon. Blir födelsedags party ska bli skoj, förhoppningsvis :p känns som d var längesen ja var på en fest nu..

aså min blogg är skiful? ja vet inte hur man gör allt sånt dära proffsigt jag kan inte ens lägga in ett youtube klipp hahaah ahh så kass e jag.. HJÄLP?

Ha en bra kväll, peace!


gammmaal bild på oss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback