Midsommarhelgen

Haaaaaaaalloya.. Fan vad jag är sliiten, helgen har vart greejt!! Jaana kom och hämtade mej runt halv 1 vi plockade upp G och Jim sen åkte vi vidare till hlstp för att träffa de andra. Vi var inte framme förräns typ 4 halv 5 eller nåt.
alla kastade av sina grejer för att sedan gå ner och grilla, träffade massa folk och det e najs:) efter grillen fixade vi oss för utgång i Kalmar. Aså jag hade sjukt kuuul! Fast jag o Miry hade nog roligast haha
Blev en fet efterfest... ;p  Fick inte så mkt sömn och lördagen började med alkohol, vi var ett par st som ville till Öland tog våra grejer och åkte, satte oss på Harrys fett mkt folk och drack ännu mer.. Åkte till en camping fan kan inte komma på namnet, träffade Amir och hans brud där, aså d var maasssa folk! Fick höra hela helgen att jag har vackra tänder hahah "lika vackra som ögonen" kan man ha vackra tänder :O `?

Efter ett par timmar åkte vi tillbks t Kalmar för att hooka upp med de andra igen, för att planera kvällen och det blev att vi stannade i Kalmar igen, men d var lika trevligt d.
Träffade ännu mer trevligt folk, efterfest igen och jag var heeelt slut somnade sen kmr dt in huliganer och ska väcka mej och tack vare dt har jag inte kunnat sova mer men d var kul skrattade åt alla för d var sånt jävla liv haha.
Jag kom hem idag runt 3 tiden fan dt ganska långt dit alltså, men fan vad skönt att åka ifrån Småland ett tag så, när ja kom hem jag blev helt deprimerad allt var så tyst hehe och jag vill börja plugga nu ännu mer!!!!

Sitter och glor på Heartbreak hotel, o bestämmer med Sally vad vi ska hitta på i helgen men jag håller på somna ..

Imon kommer dt bli varmt, vi ska åka och bada i välorna: )
Nehhää dags o säga heeejdåå.
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback