Järnbäradagarna

Yoooooooooooo. det blev massa fest igår , kv börja med att aisa o alec kom hit o drack vin o sånt :P sen gick dem till vita huset för att käka oo ja stanna hemma duscha o så, sen gick jag också  ner, så vare lite folk där å så. sen gick vi till frida o nicklas o festade, därefter vare öltältet ^^ massor med folk man känner mkt trevligt, roger träffade jag bland annat (aisas mammas sambo) han var rolig:D

Nu verkar d som att jag o han har gjort slut, på riktigt denna gången. Jag orkar inte med mer, och han säger att han vart o h*rat sej.. ? "för att jag har gjort det"   Jag kan inte träffa mina bästa vänner utan att d ska betyda nåt dåligt.
På ett sätt känns d riktigt bra, nu slipper jag bli anklagad för varenda grej jag gör, men jag måår skit dåligt också shit hur ska detta gå till? Jag är skit sårad längtar till ikv så kan jag ta till mej flaskan (haha alkoholist) alla säger man ska aldrig dricka när man är arg o ledsen , men för mej det hjälper.
Vet inte vad jag ska skriva mer , d svider som fan i mitt hjärta iallafall.
Jag vill inte träffa nån annan, jag känner inte riktigt att dt e möjligt att bli kär på nytt men d hade vart nyttigast för mej själv att bara släppa och glömma allt som har hänt, kastat bort mer än ett år helt i onödan. Jag har inte fått nåt bra tillbaka. Varför blir man kär i fel människor när man vet att man kmr bli sårad i slutändan? Fast jag har iofs blivit sårad under hela vårt förhållande men ändå stannat kvar, MEN VARFÖR FÖR VAD?jag kommer inte på det...har hela tiden bara fått höra hur dålig jag är,äcklig,ful inte bra för nåt,  ahh ja venne vad ja ska säga mer allt ba knäcker mej.







I tried, I tried, I tried, and Im trying
Now on the inside it feels like Im dying

If you loved me as much as you said you did
Then you wouldn't have hurt me like I ain't shit
Now you pushed me away like you never even knew me
I loved you with my heart, really and truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback