Godkväll

Fyy vad sliten jag är.. men vad gör jag uppe nu ? jo jag skickar in massa bilder till fuji så d gör foton till mej, spännande haha d var längesen :)

Såå vad har jag gjort de senaste dagarna? Syrran Kevin o Daho var här över helgen ju, Kevin är världens sötaste varelse som finns, jag ba älskar han så mkt vill krama sönder honom såååååååå gosig han är min lilla godis bit muums :) saknat syrran också i masssooor !

Träffade Aisa en stund igår, vi satt på balkongen och snackade om allt, o ba hade d skönt. Kollade kläder på nätet med, men d faaaaarligt farligt..(för oss båda) helt jävla beroende.. Satt upp en natt nu och inte visste vad jag skulle göra, så besökte jag www.nordicfeel.se och beställde parfym (Calvin Klein one summer) och smink.. Den CK är såå fräsch, hade en sådan för 2 år sen , aså jag undrar om dt e samma lukt varje sommar elr äre nåt som skiljer sej mer än färgerna på flaskan? Hmm..

Bebe ringde igår o sa att han fått lgh, så d blev ullared igen.. haha kollade tiden när vi var i Ss klockan var då 19:19 och gekås stänger 20:00 och vi kom dit på 17 minuter, rekord! Så d blev snabba men riktigt bra köp, elr okej..vakterna fick säga till oss ett par ggr...:p haha!!

Har laddat ner boyz N tha Hood, ska somna till den tänkte jag..vilket jag inte tror för den e så rolig och då vill man ju se den:p.p:PP:.:P  <-----   ( fan va töntigt)


GooodnACht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback