Fotboll

Sitter med pappa och kollar fotboll , Spanien - Portugal 1-0 fan att dem ligger under, kom igen nu Ronaldo visa din skills liksom.. Han har typ blivit kass: ( ?? eller så äre för att motståndarna e grymmare aya whatever.

Imon får jag stiga upp tidigt, rättegången. Börjar känna att jag inte vill uush! Jag o G ska åka, ska stanna där hela dagen hoppas på bra väder så vi kan sola o bada:) men sägs att d ska regna.........

Både igår o idag har vi vart ve sjön o ba gottat oss, igår blev d lite fest igen haha helt galna men vad ska man göra, d sommar. Jag o Sally har planerat lite vad vi ska göra i helgen, men inte riktigt bestämt oss får väl se hur det blir.
nu tjatar pappa om matchen den e snart slut. Måste stänga ner detta! :)

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback