6 juni = 1år

Idag/igår äre ett år sen du o jag blev vi : ) tiden har gått fort, året har vart händelserikt, endel motgångar men vi har klarat av allt och hållt ihop anyways. <3

Kom nyss hem , dagen börja med pizza och lite bal blev mest pizza för de som gick balen var ju så jäääkla sega såg lite bilder iaf och jag har mina favoriter , fina klänningar! : )

Sen kom zemer hämta mej med motorcykel vääärsta grym är den, fööörst var jag livrädd och nervös lät han inte köra fortare än 120 km/h och det kändes som fan har ont i nacken så mkt jag spände mej hahah men efter ett tag slappna jag av och då ville ja inte hoppa av den , jävvlar vilken kick !! hhahh
Åkte sedan till Skåne, åt mat och gjorde lite annat. Ligger i sängen nu och ska sova för imon ska vi till Ullared och handla  : )  hoppas dt inte e fint väder, inget solväder!!! för då lär jag få ångest att jag inte ligger och solar istället jag e typ solens bästa vän och den e min ! finns där för den 24/7 om så behövs :P

Gooonattttt

Te dua.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback