Such a nice day

Kevo kom ner och väckte mej imorse elr ahh vid halv 2 på eftermiddan om d ska va exakt :P var ute och badade med han i bassängen, sen åkte jag syrran o nathalie till gvd, fixade lite grejer.. sen gick jag o nath och åt pizza faan vad gott det var. men jag äter så jääävla mkt onyttigt hela tiden!!!!!! Snart får det fan räcka, innan jag växer som en ballong! Efter pizzan kom Jaana och hämtade oss sen åkte vi ut till sjön och ba satt på bryggan och snackade: )

Hahah d var några juggar där..när vi kom så ba "kolla där, o en liten tjej ba , fråga hur gammal hon är! sen ba gick killen i o badade o hon ba jag ska säga nåt t dem nu.. han ba GÖR DU DET KMR JA BRYTA NACKEN PÅ DEJ och ja ba HAHAHAAHAH dem visste ju inte att jag fattade.
sen gick dem killarna och småflickorna kom tbx.. o ba killarna tyckte du var snygg, o ja ba till bosniska på henne , mala tack;) sen ba sprang dem o ba hon fatttaaaaade allt. och vi ba skrattade som fan:Dhahahaa

och nu ikväll, har jag o syrran druckit mycket gott vin och ätit jordgubbar:)

kevinkevinkevin<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback