chappen

Gårdagen blev lyckad förfest hos G , chappen sen jäävla va massa folk dt var men riktigt kul! Blev även en rolig efterfest, alla skrattade t man deckade typ.
Idag har jag vart och solat på stranden o från ingenstans täcktes himmelen med tunnA moln sen bestämdes vi för att grilla mycket gott.

Vid 20.30 typ kom Amela och Kevin, faan vad jag har saknat dem. mina hjääärtan!!! Kevin sitter fortfarande uppe och leker här brevid mej han vägrar sova! men fyfan vad han e söööt!! Hoppas på bra väder imon så jag kan ta med han till badet:)

ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag döör av värme. shiit vad varmt det e hos oss :S VÄntar på att Kevo ska lägga sej så jag med kan gå ner till mitt rum i källaren där e det najs nu, kyyyligt !!

fyyyyyyyfan vilken falsk människa!!!!!!!!!! A + B = C .. aså , saker o ting kommer ju fram. Ja menar palla låtsas vara en bra vän, fjäska o shit sen ba hugga folk i ryggen.
whatever. Ja tänker inte bry mej mer, kmr inte ens titta åt ditt håll nå mer!


Ni måste se filmen "Remember Me" fan vad den e grym.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback