aaaaaawesome

fan va längesen d var nu..(igen) haha men har knappt vart hemma , för förra torsdan åkte jag till Emelie i Halmstad, stannade till på Söndag , fan vilka fester vi hade:D haha HEELT galet <3<3 saknat det sen har vi solat hela dagarna, och sen ba partypartyparty hela tiin.. På söndan åkte jag till Jaana, på måndan kom Jim O Giz ner också och skulle vara med oss, blev Måndagsklubben, för mej var dt första gången jag var där men hade jävligt kul : )
Var meningen att jag skulle åka ner till Skåne på tisdan men jag hade för mkt bagage och smuts så valde att åka hem istället..

När jag kom hem blev jag överrskad, ameeeeeeeeeela min älskling hade kommit hem! Vi åkte till Ss och badade och på kvällen hade vi vin mys! Vi har med vart helt galna, ba festat varje dag.. I torsdags var vi på Chappen, blev lite bråk , riktigt töntigt ^^, sen Amela hade fest i Fredags, var massa kul folk där. På lördan åkte vi hem till mej för att göra oss iordning för att åka in till Hillerstorp förfesta, sen vidare till Chappen. Där vareee jävla massa folk också, sen vare efterfest i Hp badade bubbepool och drack champagne till kl 6-7 på morgonen.. inte fel dt:p
blev inte så mkt sööömn för någon där men en massa mys:D haha
Vi kom hem kl 12 på förmiddan , soooooov bort hela dagen.. gick upp vid 8 på kvällen var helt dead! Åkte till Ss på filmkväll , vi hann se 2 filmer sen decka alla! haha

Occch igår, så var vi i Halmstad igen.. Jag Amela o Sally, + massa vmo booor :) det måste vart den galnaste kvällen av alla, de senaste månaderna hahaha härjade o hade oss.

Och nu har Amela åkt hem.. känns tomt! hon bodde ändå hos mej 4 dar o jag hos henne 3.. blää , åker in till henne imon igen, klarar inte av att va utan henne =<

nehhää nu ska ja dricka upp min öl och luta mej tillbaka och ba njuta av livet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback