Zana

min vän Zaaaniis e påväg hit nu , ska bli kul o snacka lite me henne, skryta lite;) hahah
ja blev sugen på åka till borås innan men åker på torsdag när ja ändå kör min kusin dit,
ska passa på gå i stan lite tänkte jag, vet inte vad ja behöver? men finns väl alltid nåt man hittar o ba WOW !

vet inte vad ja ska skriva mer, ja ba uppdaterar er hela tiden me
massa onödig information, eller....... ? nejdå ja vet att ni gillar d:D

ja var så himla trög igår, ja trodde sista ansökningsgrejen var igår ja fick
panik ba satte igång o tänkte sen ba såg ja jahaaaaaa i slutet av månaden
då lär ja fixa en bra ansökan tills dess!

Jag saknar allt i vääääääxjö !
tur att jag har anita så nära så ja ba kan åka in o pussa på henne lite iaf ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback