tröttnar aldrig

whaat a night .. niight! untz untz haha
och nu e jag lost!!

Har vart uppe hos min nana äntligen (famo)
hon lagade smarrig mat, och gav mej $ hon e så generös.. hihi
åkte handla med henne o lite så,
o eftersom ja kmr ha så tråkig tisdag så köpte hon några skvallertdningar till mej också
(säkert för att jag e så förkyld) min nana e bäst iaf! hon berätta att d var typ tshirt vart i bosnien
i okt/nov till o med helt sjukt! Asså det händer nåt med världen hela tiden , ja tror faktist på det här med att jorden kmr gå under kanske inte 2012 men nångång snart...

jag har laddat ner en film också,
"Women in trouble" ska titta på den efter att ja kollat i mina skvallertidningar,
jeeej


vi hörs amigos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback