hur sjukt är inte dt.

Godmorgon................
shit vad jobbigt att vakna såhär dags? Ja somnade ganska tidigt igår efter den slitna lördagsnatten var jag deead moterfucker!

Jag drömmer så jävla sjuka grejer, and I donno why.
nu har ja drömt , att vi var massa tjejer i min lägenhet och så kom det en kille som antagligen var väldigt deprimerad (från ingenstans) satte sej i min soffa o vi börja diskutera om han, det kom fram att han har försökt ta livet av sig själv och mitt i allt tar han upp en kniv och hugger sig själv i hjärtat? GOOOOOOOSH, o det blev ett stort hål i hans bröst, alla fick panik mitt hjärta höll på stanna.. nu när jag e vaken ligger jag här och tänker vad i helvette... och är skit rädd!
varför drömmer man något sånt ?


jag ska nu försöka sova igen, har så mycket att göra denna måndag!
Ska med Anita till Växjö en snabbis hämta lite grejer, MINA HÖGTALARE bland annat!!!!!!!!!
så jag kan uuntzza till OH what a night. hahh=)

sen måste jag beställa om löshåret för det passade inte riktigt (JÄVLA SKIT)

Occccccccch idag ska jag söka !!!!
jag kommer inte säga till vad, så ställ inga frågor :b


adios amigos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback